dimarts, 25 de desembre del 2007

LLETRES DE RESISTÈNCIA

Per què una utopia per resistir? Què és alló, de què volem resistir-nos? M'agradaria dir, en poques paraules, tot un conjunt d'idees, però no es gens fàcil. Tal vegada hauré d'escriure moltes vegades per què quede palès el què vull dir, per què el meu pensament es mostre tal i com jo el senc. I encara, en eixe instant, hi haurà qui em malinterprete. Aquesta és, doncs, una altra utopía per la que cal lluitar. Tot seguit exposaré el punts que més endavant aniré analitzant:
-Per què he emprat el signe "@" a la capsalera.
-Per què intente escriure en valencià -o català.
-Significat de la utopia que anyoro.
-De què hi ha que resistir.

Entenc que la xarxa d'Internet ha estat el invent més important conegut fins ara per desenvolupar lliurement el pensament. Mai abans hem pogut expresar-nos d'un mode semblant. És cert, que aquesta llibertat es pot aprofitar en moltes vesants, bones i dolentes, solidàries i de frau. Però per fi podem elegir. I la nostra decència serà, a la fi, la que ens catalogarà al lloc que ens pertoque. Pretenem desenvolupar una utopia, una mera concepció del pensament en llibertat. I el concepte és tan ample que aquesta "@" li confereix una vitola d'universalitat. Perquè volem expresar el nostre pensament obertament, de qualsevol tema, sense pressions mediàtiques ni polítiques, la qual cosa no és gens fàcil. De ahí el concepte de utopia què, a poc a poc, anirem deixant clar.

3 comentaris:

Tristana y yo ha dit...

¡ Qué sorpresa!
Benvingut a aquest món de la comunicació directa que posibilita la interrelació de idees.
(Pots corregir el meu desastros català).
Imma

Josmachine ha dit...

¡Qué sorpresa tan agradable!

Bienvenido.

pp@dsuar ha dit...

No sé encara com haveu donat en mí, però gràcies a tots per la venvinguda. Ja veurem com vaig entenent tot aquest món.